خدمات تهیه‌ صورتهای مالی

رایان محاسبان

خدمات تهیه‌ صورتهای مالی

 خدمات صورتهای مالی

تهیه صورت‌های مالی برای همه‌ ی صاحبان کسب و کارها و مشاغل یک امر ضروری و غیرقابل انکار است.

صورت های مالی شامل ترازنامه، گزارش سود و زیان، صورت جریان نقدی، نحوه نظارت و تجزیه و تحلیل موقعیت مالی شرکت شما است. در واقع صورتهای مالی را هم می‌توان به صورت داخلی برای کمک به تصمیم ‌گیری برای آینده مورد استفاده قرار داد و هم می‌توان آن را به صورت خارجی بین وام دهندگان، اعتبار دهندگان یا سرمایه ‌گذارانی که از آنها برای ارزیابی عملکرد و سلامت کسب ‌و کار شما استفاده می‌کنند، توزیع کرد.

منظور از خدمات تهیه‌ صورتهای مالی چیست؟

داده‌های مالی برای هر کسب ‌و کاری بسیار مهم است؛ فرمت ‌بندی و تجزیه‌ و تحلیل داده ‌های مالی شرکت به شما کمک می‌کند آینده‌ شغل خود را بهتر پیش ‌بینی کنید و آنچه را که می‌توانست در گذشته بهتر باشد، تحلیل کنید.

شرکت رایان محاسبان گزارش‌های مالی را به‌عنوان داشبوردهایی در نظر می‌گیرد که دائماً به وضعیت مالی فعلی سازمان شما اشاره می‌کنند. حسابداران آموزش دیده ما اینجا هستند تا بار کاری تیم مالی شما را کاهش دهند و به آنها اجازه دهند بر روی موضوعات ضروری‌تر تمرکز کنند. با همکاری با شرکت رایان محاسبان دیگر نیازی به سرمایه ‌گذاری در نرم ‌افزار حسابداری خاص یا صرف ساعت‌ها آموزش کارکنان خود در مورد نحوه تهیه صورت‌های مالی نخواهید داشت.

هدف از تهیه صورتهای مالی برای مشاغل چیست؟

صورت‌های مالی نقشه‌های راه هستند که به شما کمک می‌کنند بهترین تصمیم‌ها را در مورد کسب ‌و کار خود بگیرید و شما را از شکست‌های هزینه بردار باز می‌دارند. هدف از تهیه صورتهای مالی بسیار گسترده‌تر از مسائل مربوط به اظهارنامه مالیاتی یا دریافت وام است.

ما در رایان محاسبان درک می‌کنیم که تهیه صورتهای مالی اغلب به عنوان یک کار ترسناک و پر استرس تلقی میشود. صورت‌های جریان نقدی، گزارش‌های ترازنامه، گزارش‌های مالی کسب ‌و کار، مواردی هستند که می‌توانند یک شرکت تازه ‌کار بی‌ تجربه را به چالش بکشند. حسابداران ما در رایان محاسبان به عنوان بهترین شرکت حسابداری تجربه کافی در مورد قرار دادن مقادیر موجودی در صورت‌های قالب بندی شده را دارند.

انواع صورتهای مالی

حال بیایید نگاهی دقیق‌تر به این بیندازیم که هر یک از این صورت‌های مالی برای چیست و درباره کسب ‌و کار شما چه می‌گویند:

  • ترازنامه

این گزارش همه چیزهایی را که متعلق به یک شرکت (دارایی ها و بدهی ها) است، به اضافه حقوق صاحبان سهام به شما نشان می‌دهد. همچنین نشان می‌دهد که چگونه یک شرکت از دارایی های خود استفاده می‌کند و سلامت کلی کسب و کار شما را در یک مقطع زمانی مشخص نمایان می‌کند.

  • گزارش سود و زیان

گزارش سود و زیان در درجه اول بر درآمدهای به دست آمده و هزینه‌های متحمل شده در یک دوره زمانی مشخص تمرکز دارد. همچنین به عنوان صورت سود و زیان شناخته میشود و توانایی یک شرکت برای تولید فروش و مدیریت هزینه‌ها در آن دوره زمانی تعیین شده را نشان می‌دهد.

  • صورت جریان نقدی

این گزارش افزایش و کاهش پول نقد را در یک بازه زمانی معین نشان می‌دهد. برای تمایز بین تغییرات نقدی ناشی از فعالیت‌های عملیاتی، تامین مالی یا سرمایه گذاری استفاده میشود.

  • اعتبار سنجی

وام دهندگان از صورت‌های مالی شما برای تعیین اینکه آیا به شما خط اعتباری یا وام ارائه دهند یا خیر استفاده می‌کنند.

  • تصمیمات سرمایه گذاری

سرمایه گذاران از صورت های مالی شما برای تعیین اینکه آیا کسب و کار شما سرمایه گذاری سودآوری برای آنها خواهد داشت یا خیر استفاده می‌کنند.

  • تصمیمات مالیاتی

مبلغی که شما به عنوان مالیات پرداخت می‌کنید بر اساس دارایی‌ها و درآمدی که شرکت شما دارد که در این اسناد نشان داده شده است تعیین میشود. نظارت بر این اظهارات در طول سال به عنوان بخشی از فعالیت‌های برنامه ریزی مالیاتی منظم شما میتواند موقعیت شما را در زمان مالیات بهبود بخشد.

خدمات تهیه‌ صورتهای مالی

چه افرادی به خدمات صورتهای مالی نیاز دارند؟

اکثر صاحبان مشاغل حسابدار نیستند، به این معنی که شما ممکن است درک عمیقی از امور مالی کسب و کار خود نداشته باشید. معقول است که بخواهید بر صورت جریان نقدی تمرکز کنید، اما اگر گزارش‌های دیگر مانند ترازنامه، صورت سود و درآمد و سود انباشته خود را نادیده می‌گیرید به این معنی ست که تصویر روشنی از وضعیت مالی واقعی یا درآمد خالص خود ندارید.

کسب و کارهای کوچک تا متوسط اگر همه داده های مالی خود را به طور منظم تجزیه و تحلیل نکنند با چالش‌های غیرقابل جبرانی مواجه خواهند شد. اگر تعهدات مالی نقطه قوت شما نیست، برون سپاری تهیه صورت های مالی امری کلیدی برای شغل شماست.

بخش مالی شما، خدمات تخصصی تهیه صورت‌های مالی را ارائه می‌کند که عملکرد تجاری و موقعیت مالی شما را دقیقاً منعکس می‌کند. ما با تخصص خود در تهیه صورتهای مالی و درآمدی، به ذینفعان شما کمک می‌کنیم تا تصمیمات اقتصادی مناسبی را برای پیش بینی عملکرد و رشد شرکت در آینده اتخاذ کنند.

مزایای همکاری با یک شرکت‌های برون سپاری امور مالی

برون سپاری تهیه صورتهای مالی شما و ارائه آنها، می‌تواند معامله‌ای را برای شما با پیروزی یا شکست مواجه کند. سرمایه گذاران شما نیز به گزارش های مالی کسب و کار شما نگاه می‌کنند تا پتانسیل سرمایه گذاری آینده را درک کنند.

بانک‌ها همچنین اظهارات شما را بررسی می‌کنند تا تصمیم بگیرند که آیا ریسک وام دادن به شما را دارند یا خیر. و مهمتر از همه، مشتریان شما رزومه شما را مشاهده می‌کنند تا بدانند آیا با سازمان مناسبی شریک هستند یا خیر.

مانند بسیاری از مشاغل، شما باید دائماً برای مشاوره تجاری و مدیریت مالی‌تان به حسابداران خود متکی باشید. به همین دلیل به نفعتان است امور مالی خود را برون سپاری کنید و به صورتهای مالی و مشاوره دقیق، به موقع و قابل اعتماد دسترسی پیدا کنید. ما قول می‌دهیم حسابداران شخصی شما باشیم که می‌توانید برای بهترین خدمات مالی و حسابداری به آنها اعتماد کنید.

صاحبان کسب و کارهای موفق با بهترین متخصصان در زمینه کاری خود شریک میشوند. هنگامی که به دنبال تیم تهیه صورت‌های مالی برای کمک به مدیریت امور مالی خود هستید، جستجوی خود را با بخش مالی خود پایان دهید.

ما نه تنها تهیه دقیق صورتهای مالی را ارائه می دهیم، بلکه طیف گسترده‎‌ای از مشاوره‌های مالی و حسابداری را نیز ارائه می‌دهیم. چه به تازگی شروع به کار کرده باشید یا یک کسب و کار معتبر باشید، ما اینجا هستیم تا از شما و تمام نیازهای مالی شرکتتان حمایت کنیم.

ما در رایان محاسبان جدا از خدمات تخصصی تهیه صورتهای مالی، مجموعه کاملی از راه حل‌های مالی و حسابداری را ارائه می دهیم. از پردازش حقوق و دستمزد و مدیریت جریان نقدی گرفته تا خدمات مالیاتی و مشاوره مالی، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تجارت خود را گسترش دهید. ما برای درک نحوه عملکرد کسب و کار شما وقت صرف می‌کنیم و همیشه به دنبال راه‌هایی هستیم که بتوانیم به ارزش شرکت شما بیافزاییم.

رایان محاسبان آماده‌ی برون سپاری امور مالی شما در هر زمان

تیم حرفه ای ما دارای سابقه حسابرسی مدیریت دارایی هستند و در همه‌ی مسائل مربوط به امور مالی و حسابداری تجربه دارند. تیم تخصصی تهیه صورت‌های مالی ما به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند صورت‌های مالی را برای مشتریان تهیه کند.

ما از شبکه دانش و تجربه مهندسان و حسابداران رایان محاسبان برای کمک به مدیریت در تهیه صورتهای مالی منطبق و به موقع، و همچنین در بهبود کیفیت گزارشگری مالی استفاده می‌کنیم. هدف ما ارائه یک مزیت رقابتی در شرایط پیچیده و چالشی امروزی است.

خدمات تهیه‌ صورتهای مالی شامل :

برای تهیه صورتهای مالی خود بر روی تجربه و تخصص تیم ما حساب ویژه‌ای باز کنید. ما مهارت تهیه گزارش برای انواع ساختارهای شرکت و مشاغل در هر اندازه را داریم. در اینجا برخی از گزارش‌های موجود در خدمات تهیه صورتهای مالی ما آمده است تا تصویری واضح از وضعیت مالی و درآمد شرکت شما ارائه دهد.

  • صورت حساب درآمد
    به طور گسترده به عنوان مهمترین صورت مالی در نظر گرفته میشود. درآمدها، هزینه‌ها، زیان‌ها، سودهای ایجاد شده در طول دوره، گزارش صورت حساب درامد را ارائه می‌دهد. این امر نتایج عملیاتی کسب و کار شما را برجسته می‌کند.
  • صورت جریان نقدی
    منعکس کننده جریان‌های نقدی رخ داده در دوره گزارش است. شما می‌توانید از این به عنوان یک مقایسه مفید برای صورت سود و زیان خود استفاده کنید، به خصوص زمانی که میزان زیان یا سود منعکس کننده جریان های نقدی شما نیست.
  • ترازنامه
    ما دارایی ها، بدهی ها و حقوق صاحبان سهام شما را در تاریخ گزارش یادداشت می‌کنیم. اطلاعات ارائه شده مربوط به یک نقطه زمانی خاص است. ما قالب را طوری ساختار می‌دهیم که کل دارایی ها با کل بدهی ها و حقوق صاحبان سهام برابری کند
  • گزارش تغییرات
    ما تغییرات حقوق صاحبان سهام را در دوره گزارش ارائه می کنیم. قالب گزارش ما متفاوت است اما معمولاً شامل پرداخت سود سهام، فروش یا خرید مجدد سهام و تغییرات ناشی از زیان یا سود گزارش شده است.
  • تجزیه و تحلیل صورتهای مالی
    صاحبان مشاغل ممکن است به همه جزئیات نیاز نداشته باشند، اما قطعا باید تصویر بزرگ وضعیت مالی و نقدی فعلی خود را درک کنند. این بینش‌ها هنگام تصمیم گیری در مورد عملیات تجاری بسیار مهم هستند.
  • تشکیل گزارش‌های صورتهای مالی
    کلیه شرکت‌ ها اعم از خارجی و داخلی موظفند اظهارنامه های ثبت نام، گزارش های دوره ای و سایر فرم ها را به صورت الکترونیکی از طریق سامانه جمع‌آوری، تحلیل و بازیابی الکترونیکی داده ها ثبت کنند. هدف از این کار افزایش کارایی و تعدیل بازار اوراق بهادار به نفع سرمایه گذاران، شرکت‌ها و اقتصاد از طریق ابزار جمع‌آوری حساس به زمان است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه