مشاوره مالیاتی

رایان محاسبان

جهت دریافت خدمات مشاوره مالیاتی در تهران و کرج و شهر های اطراف می‌توانید با مشاوران این شرکت تماس گرفته و سوالات خود را در رابطه با کاهش نرخ مالیات خود در میان بگذارید.

مشاوران ما در رایان محاسبان با تحلیل و بررسی، راهنمایی‌های لازم را مطابق با نوع فعالیت صاحب کسب و کار ارائه می‌دهند تا نرخ مالیات و جرایم ناشی از اشتباهات مالیاتی در فعالیت‌های کاری کاهش پیدا کند.

جهت مشاوره تلفنی با شماره های دفتر ما در تهران و کرج تماس بگیرید

مشاوره مالیاتی

مشاوره مالیاتی فرآیندی تخصصی است که طی آن، متخصصان مجرب و کارآزموده با بررسی دقیق شرایط و نیازهای شما، راهکارهای مناسب برای بهینه‌سازی وضعیت مالی‌تان ارائه می‌کنند.

بله. قرارداد توسط ما در محل شرکت بصورت حضوری بسته می شود و در صورت نیاز شما مشاوران ما نیز میتوانند به محل کار شما مراجعه کنند و قرارداد در همانجا منعقد شود.

مشاور خبره مالیاتی وظایف متعددی داشته که می‌توان آنها را به صورت زیر بیان کرد:

  • مشاوره و ارائه راهکار در مورد قوانین و مقررات مالیاتی
  • ارائه راهکار برای کاهش مالیات
  • بررسی معاملات و قراردادها
  • ارائه مشاوره و شفاف سازی معافیت‌های مالیاتی
  • ارائه مشاوره در خصوص جرایم مالیاتی
  • تهیه و تنظیم اظهارنامه‌های مالیاتی و دفاتر قانونی
  • تهیه، تنظیم و ارسال لایحه دفاعیه
  • پیگیری و انجام امور مالیاتی در مراجع مختلف
  • مشاوره در خصوص اعتراض به برگ تشخیص مالیات
  • مشاوره و ارائه راهکار در تهیه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده
  • مشاوره و ارائه راهکار در خصوص مالیات بر درآمد
  • مشاوره و ارائه راهکار در خصوص مالیات‌های بین‌المللی

یک مشاوره مالیاتی، ضمن ارائه راه کارهای صحیح، برای انجام عملی و اقدامات لازم، به سامانه های دارایی وارد شده و یا مراجعه حضوری خواهد داشت و در صورت نیاز در هیئت های مختلف اداره دارایی دفاع خواهد نمود.

همانطور که اطلاع دارید ما خدمات مشاوره مالیاتی در کل مناطق تهران مانند شرق و غرب و همچنین شمال و جنوب تهران را ارائه می دهیم.

مشاور مالیاتی می بایست دارای گفتمان تئوریک، عملی و اجرایی باشد، اما در کارهای مالیاتی درصد عمده کار مشاور مالیاتی، اجرای بخشنامه ها و آئین نامه ها می باشد و طبیعی است که گفتمان به تنهایی پاسخگو نیست. چراکه وزارت دارایی هیچ گاه تعاریف را مبنای محاسبه قرار نمیدهد و تعاریف را در قالب گزارشات از مودیان اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت می کند.

مشاور امور مالیاتی باید دارای دید گسترده در علم مالیاتی باشد. چراکه تیم مالیاتی هر گونه تعاملات و رویدادهایی که منجر به صدور اسناد مالیات می شود و در گزارشات مالیاتی خروجی آن اعلام می شود را آگاه بوده و هر اقدامی در هر حوزه ایی از مالیات را با دید اجرایی پیشگیری، نظردهی، اصلاح، پردازش و بهترین مسیر را انتخاب کند.

یک مشاور مالیاتی خوب هزینه های احتمالی مالیاتی و یا هزینه هایی که مورد اندازه گیری به طور دقیق نمی باشد را به طور صحیح شناسایی نموده و بودجه می نماید و به مدیران مجموعه گوشزد می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر فرم را تکمیل نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

مشاوره امور مالیاتی به دو روش گفتمان تلفنی و جلسه حضوری می باشد، که در علم مالیاتی بر خلاف سایر دانشهای روز، ما حضور یک مشاور خبره در محل کارفرما را توصیه می کنیم.

مشاور مالیاتی فردی است که سیستم و فلوچارت مالیاتی یک مجموعه را ترسیم می کند، به نحوی که افراد زیرمجموعه یا تیم کاری با توجه به قوانین، بخشنامه ها، استانداردها، تعاریف مصوب وزارت دارایی را در قالب سیستم های نرم افزار و کامپیوتر وارد نموده و گزارشات مورد لزوم ممیزان را فراهم میکند.

مشاوران مالیاتی از تمامی قوانین، آیین‌نامه‌ها و بخش‌نامه‌ها مطلع بوده و با دانش و تخصص خود در کاهش مالیات و انجام دقیق امور مالیاتی به صاحبان کسب‌ و کار کمک می‌کنند. از دیگر وظایف مشاوران مالیاتی این است که می‌توانند پرونده‌ها و اظهارنامه‌های مالیاتی رد شده را حل نموده و از پرداخت بیشتر مالیات جلوگیری ‌کنند.

مشاوره مالیاتی اجرایی چیست؟

باتوجه به حساسیت های مالیاتی بهترین نوع مشاوره، مشاوره اجرایی می باشد. این نوع مشاوره به این دلیل مهم و حیاتی است که علاوه بر مشاوره، اجرای موضوعات مالیات را نیز به عهده می گیرد و تنها در قالب تعاریف و گفتمان نمی باشد.

از آنجا که عمده کارهای مالیاتی اجرایی است و هریک از موضوعات آن به عنوان مثال اظهارنامه مالیاتی دارای ضرایب اینتا کد، ضرایب مالیاتی، میزان درآمد و هزینه و …  می باشد در نتیجه دارای حساسیت بالایی است.

بنابراین توصیه به این نوع مشاوره، توسط شرکت رایان محاسبان پیشنهاد می شود. کارشناسان این شرکت علاوه بر خدمات مشاوره امور اجرایی مالیاتی مجموعه ها را به طور عملی و دقیق پیاده سازی می نمایند.

مشاوره مالیاتی حضوری چیست؟

مشاوره مالیاتی حضوری امکان ارتباط مستقیم و تعامل را فراهم می‌کند و به مشتریان این اجازه را می‌دهد تا مسائل خود را به تفصیل بررسی کرده و به راه‌حل‌های مناسب دست یابند.

این روش معمولاً در مواردی که نیاز به تحلیل عمیق‌تر و بهینه‌سازی دارید، بسیار مفید است. در جلسات مشاوره حضوری مالیات، مشاور می‌تواند به شما کمک کند تا اطلاعات مالیاتی خود را جمع‌آوری کنید، تحلیل کنید و اقدامات مناسب را برنامه‌ریزی کنید.

چرا به مشاور مالیاتی نیاز داریم؟

حضور یک مشاور مالیاتی خبره، باعث می شود شرکتها در حوزه تقابل درآمدها و هزینه ها دچار انحراف نشوند.

مشاوران مالیاتی از تمامی قوانین، آیین‌نامه‌ها و بخش‌نامه‌ها مطلع بوده و با دانش و تخصص خود در کاهش مالیات و انجام دقیق امور به صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کنند. وظایف مشاوران این حوزه این است که می‌توانند پرونده‌ها و اظهارنامه‌های رد شده را حل نموده و از پرداخت بیشتر مالیات جلوگیری ‌کنند.

شما می‌توانید مشاوره امور مالیاتی خود را به کارشناسان و متخصصان شرکت رایان محاسبان بسپارید و از انجام درست و اصولی آن‌ اطمینان داشته باشید. 

دیگر دلایل استفاده از مشاوره مالیاتی

یکی از نکات قابل توجه در مشاوره مالیاتی این است که قوانین مالیاتی به قدری زیاد و پیچیده است که هر فردی نمی‌تواند به صورت جداگانه آن‌ها را فرا گیرد و امور مالیاتی خود را انجام دهد. مشاوران این حوزه تخصصی به صورت کامل به این قوانین و مقررات آشنا هستند و به دلیل تخصص و تجربه بالای خود در این زمینه، می‌توانند به شرکت‌ها و موسسات مختلف کمک کنند، تا امور خود را به درستی انجام دهند و دچار جریمه‌های سنگین مالیات نشوند.

استفاده از مشاوره در شرکت‌ها و موسسات مختلفی که با مالیات سر و کار دارند، بسیار مفید خواهد بود. همچنین با توجه به توانایی بالای مشاوران و سابقه ایشان در این موضوع مهم، حفظ سرمایه شرکت‌ها و افراد راحت تر صورت می‌گیرد و این مشاوران می‌توانند با استفاده از تجربه و مهارت خود نسبت به کاهش مالیات شرکت ها و کسب و کارها کمک شایانی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه