شرکت حسابداری

رایان محاسبان

شرکت حسابداری رایان محاسبان با بیش از 22 سال سابقه، حسابداری، مالی، مالیاتی و حسابرسی را به شرکت های بازرگانی، خدماتی، تولیدی، پیمانکاری و مشاغل و اشخاص حقیقی ارائه می دهد.

این شرکت حسابداری با انعقاد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی مسئولیت صفر تا صد امور مالی و مالیاتی را عهده دار شده و بهترین سیستم کنترل های داخلی را طراحی، نظارت و اجرا مینماید.

شرکت حسابداری

یک مرکز ارائه خدمات حسابداری، مالیاتی ،حسابرسی و مشاوره به اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد. که با استفاده از دانش و مهارت حسابداران حرفه ای خود، به مشتریان کمک می کند تا اطلاعات حسابداری خود را به درستی ثبت، پردازش و تحلیل کنند.

از جمله وظایف اصلی این شرکت‌ها می‌توان به ثبت، پردازش و تحلیل اطلاعات اسناد حسابداری، بررسی دقیق و مستقل صورت‌های مالی، ارائه مشاوره مالیاتی و تهیه اظهارنامه مالیاتی اشاره کرد.

با توجه به حساسیت موضوعات مذکور و عدم تسلط کافی مدیران شرکت ها و صنف ها در جذب نیرو و عدم شناخت فرد حسابدار یا مدیر مالی باتجربه، موضوعات جذب در این حوزه را به شرکتهای حسابداری مثل موسسه ما تفویض نموده اند و این شرکت ها بر اساس ضوابط تخصصی افراد را طی مصاحبه های متعدد ارزیابی نموده و بهترین نیروها را استخدام می نمایند.

در شرکت ما شما با یک شخص روبرو نیستید، تمامی اعضاء هیئت مدیره در کنار شما هستند، حسابدارها کارهای جاری را انجام میدهند، سرپرست های مجموعه روی کار آنها نظارت میکنند و مدیران نیز گزارشات هفتگی و ماهانه را بررسی میکنند و در نهایت شما قرارداد همکاری با یک شرکت معتبر را امضا خواهید کرد و ما همیشه به طور کامل عملکرد و نحوه فعالیت همه پرسنل را آنالیز و کنترل مینماییم.

ساختار کنترل داخلی که به اصطلاح ریشه کار مالی و از اصول اصلی کار ما محسوب میشود، از خدمات برجسته این شرکت حسابداری است که ابتدای شروع کار در مجموعه کارفرما پیاده سازی و اجرا می شود.

در برخی مجموعه های بزرگ و شرکت هایی که حجم کار بیشتری دارند نیاز به مدیر مالی تمام وقت و یا چند حسابدار بوده که ما با در نظر گرفتن صرفه و صلاح کارفرما پرسنل مجرب را مستقر و همچنان توسط اعضای هئیت مدیره این شرکت کارها کنترل میگردد.

در وهله اول ممکن است استخدام حسابدار کمی ارزان تر از قرارداد حسابداری با یک شرکت به نظر برسد اما به مرور باتوجه به بروز شدن قوانین و ساختارهای مالی و مالیاتی پرسنل استخدامی هزینه بیشتری به مجموعه متحمل خواهند کرد و از طرفی در اکثر مواقع مدیران مجموعه ما با ارائه راهکارهای مالی و مالیاتی هزینه های زیادی را کاهش میدهند که خود ممکن است معادل حقوق یک سال چند پرسنل استخدامی باشد.

معرفی شرکت حسابداری رایان محاسبان

این شرکت حسابداری دارای 4 عضو هیئت مدیره است که همگی دارای مدارک معتبر مرتبط بوده و از اعضای هیئت علمی دانشگاه هستند. همچنین این شرکت دارای چندین وکیل مالیاتی و متخصص امور اجرایی شرکت ها است و تمامی پرسنل این موسسه حسابداری دارای رزومه کاری قوی و تخصص در حوزه کاری خود هستند. همچنین با داشتن مدیران خبره جهت خدمات حسابرسی نیز به شما کمک میکنند.

این شرکت حسابداری در دو سال اخیر با توجه به تمرکز روی قوانین جدید و رعایت حساسیت های حسابداری و مالیاتی به عنوان یکی از شرکت های رده یک مجموعه های حسابداری قرار گرفته است و این امر موجب شده که قراردادهای این شرکت نسبت به سالهای گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد، چرا که مدیران کسب و کارها خدمات مالیاتی و حسابداری را بنا به پیشنهاد این شرکت و رعایت اصل محافظه کاری به یک نفر واگذار نکرده اند و از یک تیم حسابداری جهت انجام و نظارت کارها استفاده می کنند تا تمامیت کارها از حیث مالی و مالیاتی به درستی انجام شود.

ضمنا مدیران ما در زمینه های مختلف حسابرسی، حسابداری تخصص بالایی در شرکت های بورسی دارند که از دستاوردهای ما بورسی کردن چندین شرکت و اخذ تسهیلات بانکی برای مشتریان عزیز بوده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر فرم را تکمیل نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

در مجموعه رایان محاسبان ما تیم پرسنلی را به صورت منسجم شامل حسابدار، سرپرست حسابداری و مدیر مالی قرار میدهیم و افراد مذکور را براساس گردش کاری و نیاز کارفرما به صورت تمام وقت یا پاره وقت مستقر می نمائیم و از آنجایی که کار مالی یک کار کنترلی و چیدمانی است می بایست همه اعضاء به درستی در جایگاه خود کار را انجام دهند تا خللی در کار بوجود نیاید.

در رایان محاسبان حسابدار، سرپرست و مدیران موضوعات مربوط به ثبت اسناد، کنترل حسابها، کنترل گزارشات، تهیه گزارشات جامع، اظهارنامه ها و دفاعیه ها را انجام میدهند. و اعضای هیئت مدیره رایان محاسبان کلیه موارد کاری را به طور جامع کنترل می نمایند. تا واحد حسابداری در ساختار مناسبی هدایت شود.

مدیر های این شرکت همواره قوانین پرسنلی، قوانین استانداردهای حسابداری، استانداردهای حسابرسی، قوانین کار و امور اجتماعی ، قوانین مالیاتی، قوانین ثبت شرکت ها و قوانین حاکمیت شرکتی و … را بررسی میکند که به طور صحیح اجرا شوند.

در حوزه های مختلف همیشه سعی می کنیم راهکارهای مختلف بهبود ارائه کنیم تا مجموعه ها از لحاظ ساختار و سود آوری پیشرفت نمایند و همچنین در شاخص های مختلف و اخذ تسهیلات پیشنهادهای ارزنده ایی با دو هدف افزایش سود آوری و بزرگ شدن مجموعه ها ارائه می شود. تا در زمینه سودآوری و سرمایه گذاری و اهداف مجموعه تلاش بیشتری شود.

همیشه در این موسسه حسابداری، سعی شده در مجموعه کارفرما ساختارهای بنیادی ایجاد شود تا کارها با روش صحیح و به روز انجام شوند.

موسسه حسابداری

چرا انتخاب درست یک شرکت و موسسه حسابداری با اهمیت است؟

یک شرکت معتبر یا موسسه حسابداری با توجه به خدماتی که به شرکت های دیگر ارائه میدهد، تمامی ابزارهای مورد نیاز برای انجام صحیح امور را باید داشته باشد و معمولا چند نفر خبره در یک شرکت معتبر حسابداری در هر بخش مشغول فعالیت هستند و امور را به بهترین نحو ممکن و طبق قرارداد برای کارفرمایان انجام میدهند.

سیستم مالی از حیث ماهیت، کنترلی و مشورتی است و انتخاب یک شرکت معتبر حسابداری اولویت بالاتری نسبت به انتخاب فرد دارد چرا که سیستم کنترلی و مشورتی در این شرکتها وجود دارد و انتخاب درست تاثیر مستقیمی روی سود آوری مجموعه ها دارد.

ما این را خوب میدانیم که هدف از ایجاد یک واحد حسابداری در مجموعه ها ابتدا انتخاب مدیر مالی است و مجموعه های مختلف از کوچک تا بزرگ شرکت های حسابداری رو انتخاب میکنند تا بر اساس قوانین و استاندارها و آئین نامه ها در ساختارهای صنفی و شرکتی کار انجام شود و دقدقه کاری در حوزه پول و طلب و بدهی خود را به حداقل برسانند و همیشه سعی نموده ایم با انجام درست و انتخاب درست پرسنل باری از دوش مشتریان خود برداریم.

این شرکت حسابداری در تمام نقاط تهران از غرب تهران مثل صادقیه، شمال تهران مثل الهیه، جنوب تهران مثل یافت آباد، شرق تهران مثل تهرانپارس و حتی کرج و شهریار و به طور کلی همه نقاط تهران و اطراف مشتریان قدیمی داشته و ارائه خدمت می نماید.

خدمات این شرکت حسابداری

خدمات حسابداری

حسابرسی

خدمات مالیاتی

مالی

سایر خدمات:

 ارسال گزارشات بورس، اجرای قوانین کنترل داخلی واردات و صادرات، طراحی فرم های حسابداری و اداری براساس Iso، استقرار رفتار اداری قوانین سازمان تحقیقات مهندسی شرکتی، تنظیم قراردادهای استاندارد معاملاتی خرید و فروش و پرسنلی، ارسال لیست بیمه به صورت تخصصی و نظارت بر تسویه حساب پرسنلی، افزایش سرمایه و ارزیابی پروژه های سود ده و تحلیل سرمایه گذاری در شرکتها و سهام، ارائه خدمات دورکاری، رفع مشکلات بیمه ایی و دارایی، خدمات مجامع عادی و فوق العاده، خدمات دریافت وام با رعایت صرفه در پرداخت سود، کارشناسی رسمی دادگستری در زمینه املاک و دارائی ها، راه اندازی حسابداری اینترنتی و انتشار اطلاعات، مشاور فعالان اقتصادی در مصاحبه های استخدام حسابداری، وکیل حسابداری شرکتهای حوزه خلیج فارس و سایر شرکت های خارجی

استراتژی موسسه حسابداری رایـان محاسبـان

استراتژی موسسه حسابداری رایان محاسبان به عنوان یک شرکت حسابداری معتبر رضایت کارفرما بوده و روش کار به این صورت است که ابتدا طی جلسه ایی قرارداد تنظیم می شود و جهت امضا ارسال میگردد.

سپس جلسه معارفه در مجموعه کارفرما تشکیل می شود و بررسی سیستم کنترل داخلی آغاز شده و ورود اطلاعات در سیستم های حسابداری، بررسی اسناد حسابداری ، تهیه گزارش‌های حسابداری و مالیاتی و سپس شروع فرآیند کاری و تحلیل ها شامل تحلیل های سودآوردی ، نسبت های مالی ، مقایسه با شاخص های صنف های مشابه ، مقایسه اطلاعات سال جاری با سالهای گذشته و برآورد آتی اطلاعات سال جاری مطابق رویه های مجموعه ها و قوانین حاکم کشور آغاز می شود.

در این فرآیند بودجه سالانه برای سال آتی و هزینه ها تهیه می شود و روند فروش و هزینه ها تحلیل شده و برنامه ریزی مدون و بستر برای سیستم مهندسی مالی و شرکت با توجه به حوزه کاری انجام میپذیرد.

تجربه 22 ساله شرکت حسابداری رایان محاسبان به عنوان یک موسسه حسابداری موفق از نظر شرکت‌های بزرگ و صاحب نام، باعث شده تا شرکت‌های متعددی از به ما اعتماد کنند و از خدمات ما استفاده کنند. رایان محاسبان با استفاده از جدیدترین روش‌ها و تسلط به تمامی قوانین و موضوعات قانونی، سعی در رسیدگی به امور مرتبط به کسب و کار شما دارد.

این شرکت حسابداری، همواره با داشتن سیستم کنترل های داخلی سعی در ارتقا کاری مجموعه های طرف قرارداد خود داشته و علاوه بر موارد یاد شده دارای 3 ویژگی زیر بوده و همیشه آن را تقویت مینماید.

یکی از استاندارهای سازمان حسابرسی اصل تمامیت بوده که ضروری است همه موضوعات در نظام حسابداری ثبت، تجمیع، تلخیص، طبقه بندی و گزارش گیری شود و این مستلزم وجود یک تیم منسجم بوده که تنها در یک شرکت حسابداری معتبر وجود دارد.

ضمنا ما در موسسه حسابداری رایان محاسبان از چیدمان درست و تخصصی استفاده کرده و افراد را در سطح حسابدار، سرپرست، مدیر مالی، رئیس حسابداری، مدیر حسابرسی و … در پست های خود مستقر نموده تا صرفه کارفرما از همه جوانب رعایت شود.

ما همیشه با توجه به گردش کاری مشتریان و اهمیت خدمات رسانی مطلوب و کسب رضایت از پرسنل متخصص استفاده میکنیم و مثلا از بین 50 نفر 2 نفر را انتخاب مینمائیم چرا که به دلیل حساسیت های این کار می بایست دارای سرعت و دقت بالا باشند تا کارها به بهترین شکل انجام شود.

انتخاب درست شرکت و موسسه حسابداری

مشتریان ما

کسب و کارهایی که به ما اعتماد کرده اند
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه