برون سپاری حسابداری

نظرسنجی اخیر نشان داد که 89٪ از صاحبان مشاغل کوچک معتقدند که در کار با یک حسابدار موفقیت بیشتری دارند. پس این فرایند چه شکلی است؟ و چگونه می‌توانید یکی را پیدا کنید؟ گزینه‌های زیادی وجود دارد، بنابراین بسیار مهم است که گزینه مناسب را انتخاب کنید. البته، همیشه می‌توانید یک حسابدار تمام وقت و اختصاصی استخدام کنید.

با این حال، این می‌تواند پرهزینه باشد و اغلب نتایجی را که کسب و کارهای کوچک به آن نیاز دارند، ایجاد نمی‌کند. در مقابل، برون سپاری حسابداری راه حل بهتر و ارزان‌تری است و امروزه بسیاری از کسب و کارها این کار را به شرکت حسابداری میسپارند. کسب و کارها به طور فزاینده‌ای به شرکت‌های حسابداری برون سپاری روی می‌آورند که تخصص حسابداران را با به روزترین فناوری ترکیب می‌کنند تا راه‌حلی مقرون به صرفه برای نیازهای حسابداری خود ارائه دهند.

✅ قیمت خدمات بسته به نیاز کارفرما و خدمات مربوطه متغیر میباشد
✅ انواع برون سپاری حسابداری حسابداری – حسابرسی – مالیاتی – مالی و … 
✅ مزایای برون سپاری حسابداری افزایش فرصت سودآوری – تمرکز بیشتر روی کسب و کار
✅ سابقه کار رایان محاسبان22 سال فعالیت در حوزه حسابداری
✅ مناطق تحت پوشش

تمامی مناطق تهران و حومه

برون سپاری حسابداری

برون سپاری حسابداری چیست؟

برون سپاری حسابداری در واقع یک استراتژی است که شرکت‌ها بخشی از امور حسابداری خویش را به سایر شرکت‌ها و اشخاص واگذار می‌کنند. طبق این قرارداد فرآیندهای حسابداری مدنظر کارفرما در مدت زمان مشخصی توسط پیمانکار انجام می‌شود.

یکی از مزایای قابل توجه برون سپاری حسابداری، تسریع امور ارباب رجوع و مشتریان شرکت‌ها است و به همین علت برون سپاری و اعزام حسابدار برای شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ به‌صرفه‌تر می‌باشد. برون سپاری حسابداری ممکن است برای شرکت‌های کوچک هزینه زیادی داشته باشد؛ اما با توجه به مزایای آن، در بین این شرکت‌ها نیز طرفدارانی دارد.

نکته بسیار مهمی که در بحث برون سپاری حسابداری باید به آن توجه کنید، این است که نباید تمامی امور حسابداری سازمان و شرکت را واگذار نمایید؛ بلکه باید بخشی از آن را به صورت دوره‌ای واگذار کنید. به عنوان مثال شرکت بیمه و تامین اجتماعی برای جلوگیری از حجیم شدن سازمان، بخشی از حسابرسی بیمه و تامین اجتماعی را به موسسات خدمات حسابرسی واگذار کردند.

هزینه برون‌ سپاری حسابداری

امروزه در دنیای کسب و کارهای مختلف و به ویژه بیزنس های بزرگ تغییرات ویژه و چشمگیری رخ داده است. یکی از مهم ترین تغییرات افزایش روابط بین شرکت های داخلی و خارجی با یک دیگر و پیچیده شدن فرایندهای مالی و حسابداری است. بنابراین شرکت ها و سازمان های بزرگ به منظور جلوگیری از بروز خطاهای مالی و عوارض و خطرات ناشی از آن، اقدام به برون سپاری حسابداری می کنند.

اما سوال مهم در مورد هزینه برون سپاری حسابداری است. هزینه برون سپاری حسابداری با توجه به حجم تراکنش های مالی، و انجام اقدامات لازم جهت حسابداری و به روز نگه داشتن حساب ها برای هر کسب و کار متفاوت خواهد بود. همچنین دستمزد شرکت های حسابداری با توجه به مهارت و تجربه آن ها نیز متفاوت است.

برون‌ سپاری حسابداری شامل چه خدماتی است؟

زمانی که انجام و پرداختن به فرایندهای مالیاتی را به شرکت های حسابداری دیگر واگذار یا به اصطلاح برون سپاری می کنید، می توانید لیست خدمات یا اقداماتی که می خواهید به آن ها پرداخته شود را مشخص نمایید. به طور کلی، برون‌ سپاری حسابداری شامل خدمات زیر است:

  • تهیه و تنظیم ترازنامه مالی
  • کنترل و مدیریت فرایندها و عملیات های مالی
  • تنظیم و ارائه صورتحساب های مالی
  • درج و ثبت اطلاعات مالی در بازه های زمانی مشخص

هزینه برون سپاری حسابداری

نقش برون سپاری در حسابداری چیست؟

یک حسابدار در فرایند برون‌سپاری به صورت پاره وقت با شما کار می‌کند تا حسابداری شما را انجام دهد، بنابراین نیازی به انجام حسابداری یا استخدام کارمند ندارید. علاوه بر این، شرکت‌هایی که منابع یا تمایلی برای استخدام کارمند ندارند، می‌توانند کار حسابداری خود را برون سپاری کنند.

حسابداری برون سپاری انعطاف پذیری و توانایی به دست آوردن خدمات خود را بدون پرداخت هزینه برای خدماتی که به آنها نیاز ندارید ارائه می‌دهد. یک حسابدار برون سپاری معمولاً ارزیابی انجام می‌دهد تا مشخص کند به چه چیزی نیاز دارید و چگونه می‌تواند به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند. آنها سپس یک پیشنهاد ارائه می‌کنند که خدمات خود و هزینه‌های مربوطه را شرح می‌دهد.

گاهی اوقات، این شامل پیاده‌سازی برنامه‌ها یا سیستم‌های تجاری جدید است که زندگی شما را ساده می‌کند و اطلاعات بیشتری را ارائه می دهد. گاهی اوقات، آنها ممکن است تغییراتی را در شیوه‌های حسابداری شما برای بهبود کنترل‌های داخلی و افزایش کارایی توصیه کنند. کار با تیم حسابداری برون سپاری مناسب، تفاوت بزرگی در رشد شرکت شما ایجاد خواهد کرد.

دلایل برون سپاری حسابداری

همان‌ طور که در بالا به صورت خلاصه به آن اشاره کردیم، امروزه شرکت‌ها به دلایل مختلفی بخشی از امور حسابداری خود را به موسسات دیگر واگذار می‌کنند که از دلایل اصلی آن‌ها می‌توان مواردی را برشمرد:

  • برون‌ سپاری عامل هماهنگی هسته اصلی شرکت

تمرکز بر فعالیت‌های اصلی یک شرکت از دغدغه‌های اصلی مدیران یک شرکت است. با توجه به رشد و پیشرفت یک شرکت، عوامل پشت صحنه یک شرکت و سازمان افزایش می‌یابد و طبیعتا این گسترش موجب مصرف قابل توجهی از منابع انسانی و مالی خواهد شد که وجود آن‌ها برای موفقیت یک شرکت لازم است. برون سپاری به شما کمک می‌کند تا بدون آنکه فعالیت‌های پشت صحنه سازمان و شرکت شما آسیبی ببیند، بر فعالیت‌های اصلی شرکت خود متمرکز شوید.

  • کاهش تخلف در سیستم مالی شرکت

احاله بخشی از امور حسابداری شرکت یکی از مهم‌ترین دغدغه مدیران، که تقلب کارکنان داخلی شرکت است را از بین می‌برد؛ چراکه تمامی موسساتی که خدمات حسابداری ارائه می‌دهند پاسخگوی تمامی تراکنش‌ها و میزان کیفیت انجام خدمات خویش هستند. همچنین برون سپاری حسابداری موجب کاهش جرایم مالی می‌شود.

  • صرفه جویی در زمان

عملیات‌های حسابداری معمولا جزو امور زمان‌بر محسوب می‌شوند که شرکت‌ها برای صرفه جویی در زمان خویش این امور را به موسسات دیگر می‌سپارند و خود در آن زمان به انجام امور دیگر مشغول می‌شوند. ناگفته نماند که با استفاده از برون سپاری حسابداری روند پرداخت حقوق کارکنان و کارمندان بهبود می‌یابد؛ چراکه می‌توان با استفاده از آن، حقوق کارمندان را به صورت مستقیم از حساب شرکت به حساب کارمندان واریز کرد که نتیجه این امر افزایش رضایت کارکنان است.

  • به‌روز شدن در قوانین مربوطه

طبیعتا هنگامی که کارفرما بخشی از امور حسابداری شرکت خویش را به پیمانکار واگذار می‌کند، این امر سبب می‌شود تا کارفرما از قوانین جدید حسابداری مطلع گردد و کارهای حسابداری خود را با کمک جدیدترین نرم افزارهای حسابداری برطرف نماید. برون سپاری حسابداری سبب می‌شود تا تمامی کارهای حسابداری یک شرکت توسط پیمانکار خبره و با کمک جدیدترین و بهترین نرم‌ افزارهای حسابداری صورت گیرد واین امر دغدغه شما را در پیگیری از پرداخت‌های بانکی، چک‌ها و غیره برطرف می‌نماید.

از دیگر دلایل و مزایای برون سپاری حسابداری می‌توان به کاهش هزینه‌ها، انعطاف‌پذیری نیروی کار، پرورش کارمندان شرکت، مدیریت خطر و غیره اشاره کرد.

چه زمانی نیاز است برون‌ سپاری حسابداری کنیم؟

یکی از مهم ترین سوالات متداول شرکت ها یا افراد مختلف این است که چه زمانی نیاز است برون‌ سپاری حسابداری کنیم؟ در پاسخ می توان گفت زمانی که یک شرکت برای پرداختن و انجام امور حسابداری و مالی خود از جمله تنظیم و تهیه اظهارنامه، بستن حساب ‌ها، تجزیه و تحلیل صورت های مالی، تنظیم قراردادها، تنظیم گزارش ‌های فصلی، تنظیم دفاتر قانونی و … اطلاعات حسابداری کافی و کاملی نداشته باشد، همچنین فرصت و زمان کافی برای پرداختن به این موارد را نداشته باشد، لازم است برای جلوگیری از روبرو شدن با جرائم مالیاتی و بهبود فرایندهای مالی، اقدام به برون سپاری مالیاتی کند.

مشاوره برای برون‌ سپاری حسابداری

در صورتی که اطلاعات کافی در مورد برون سپاری حسابداری یا خدمات و اقداماتی که توسط شرکت های حسابداری به عنوان همکار ارائه می شود، ندارید؛ می توانید برای دریافت مشاوره در این زمینه اقدام نمایید. برای این کار می توانید با کارشناسان مجرب تیم رایان محاسبان جهت دریافت اطلاعات بیشتر گفتگو داشته باشید. با دریافت مشاوره برای برون سپاری حسابداری می توانید با خدمات مختلف این شرکت، مزایا، هزینه برون سپاری حسابداری و سایر خدمات دیگر این مجوعه آشنا شوید.

برون‌ سپاری حسابداری برای شرکت ها

برون سپاری حسابداری برای شرکت ها

انجام و رسیدگی به امور حسابداری یکی از مهم ترین اقدامات ضروری برای هر کسب و کاری است. به همین دلیل شرکت ها و سازمان های بزرگ که زمان و مهارت کافی برای رسیدگی به امور حسابداری و اقتصادی را ندارند، اقدام به برون سپاری حسابداری برای شرکت خود می کنند. برون سپاری حسابداری نوعی استراتژی تاثیر گذار در روند امور مالی شرکت است که طی آن شرکت ها تصمیم می گیرند، بخش بزرگ یا کوچکی از فرایندهای مالی که در شرکت انجام می شود، را به شرکت های حسابداری واگذار کرده و بسپارند. این کار تاثیر زیادی در کاهش صرف زمان و انرژی و همچنین جلوگیری از بروز جرایم مالیاتی و … دارد.

برون‌ سپاری حسابداری برای استارت آپ ها

یکی از مهم ترین دغدغه برای استارت آپ های مبتدی و افراد و شرکت هایی که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده اند، عدم آشنایی و مهارت کامل و کافی در مورد انجام فرایندهای حسابداری است. به همین منظور برای امکان دسترسی و یادگیری اطلاعات و روند حسابداری، استارت آپ ها می توانند خدمات خود را برون سپاری کنند.

این اقدام به شرکت های استارت آپ کمک می کند که علاوه بر کاهش هزینه های مختلف، با شناخت کامل تر و با دسترسی به سیستم حسابداری پیشرفته، در جریان روند فرایندهای مالی قرار گرفته و از بروز مشکلات و جرائم مالی و مالیاتی جلوگیری کنند. با این وجود توجه داشته باشید که هزینه برون سپاری حسابداری برای شرکت هایی که بودجه کافی ندارند، ممکن است مقرون به صرفه نباشد.

مزایای اصلی برون سپاری حسابداری

ما می‌دانیم که چرا شرکت‌ها به منابع فراساحلی روی می‌آورند، اما در وهله اول چه چیزی آنها را به این سمت سوق می‌دهد؟ قبل از اینکه به مزایای حسابداری برون سپاری بپردازیم، منطقی است که با نگاهی به این محرک‌ها یا نیروهای بازار، زمینه را فراهم کنیم:

  • فشار قیمت: مشتریان انتظار دارند در نتیجه پیشرفت در فناوری حسابداری ابری (همچنین به عنوان نرم افزار حسابداری آنلاین یا مبتنی بر وب شناخته می‌شود) هزینه کمتری برای انطباق و خدمات اداری پرداخت کنند.
  • کمبود استعداد: جذب و حفظ حسابداران واجد شرایط یک چالش است و آنها تمایل دارند در سطح بالاتری از مقیاس دستمزد قرار گیرند. این باعث کاهش حاشیه‌ها در مشاغل کم ارزش می‌شود.
  • محدودیت ظرفیت: در روز زمان کافی برای تکمیل کار رویه‎ای وجود ندارد و هنوز هم برای کار استراتژیک با حاشیه بالا باقی می‎ماند.
  • رقابت بیشتر: در روزگاران قدیم‌تر رقبای شما در سراسر شهر بودند. اکنون، آنها می‎توانند در هر کجا باشند: در سراسر کشور، یا حتی در سراسر جهان.
  • مزایای واگذاری کار به یک تیم جهانی به همه این نیروها می‌پردازد. مزایای برون سپاری حسابداری عبارتند از:
  • افزایش ظرفیت، کارایی و سودآوری. اینها احتمالاً بزرگترین مزایا هستند، زیرا از این مزایا، موارد دیگر ناشی می‌شوند:
  • زمان بیشتری برای تمرکز بر توسعه کسب و کار و ارائه تجربه بهتر مشتری
  • تعادل کار و زندگی بهتر
  • توانایی پر کردن سریعتر نقش‌ها با کارکنان واجد شرایط
  • در اینجا رایان محاسبان بهترین گزینه برای انتخاب شما است.

عوامل موثر در برون سپاری حسابداری

برون سپاری خدمات حسابداری

هنگامی که برون سپاری می‌کنید، ممکن است متوجه شوید که کارکنان محلی شما مولدتر می‌شوند، زیرا آنها بر مسئولیت‌های اصلی خود تمرکز خواهند کرد. شرکت شما نیز رقابتی‌تر خواهد شد، زیرا می‌توانید برای تقویت سیستم‌ها، مهارت‌ها و نقاط قوت داخلی که ارزش بیشتری را در مدت زمان کوتاه‌تری به مشتریانتان ارائه می‌کنند، زمان بگذارید. “برون سپاری” یک واکنش رایج در بین بسیاری از مردم این است که به “جایگزینی شغل” یا از دست دادن مشاغل محلی فکر کنند.

برون سپاری استخدام شرکت یا فرد دیگری خارج از خود شما برای مدیریت فرآیندها و فعالیت‌های مختلف مرتبط با کسب و کار است. این کار به جای استفاده از یک تیم داخلی یا فردی انجام می‌شود. بنابراین، حسابداری برون سپاری به معنای استخدام سرویسی است که تجربه کامل بخش حسابداری را فراهم می‌کند. این معمولاً شامل همه چیز از کدگذاری معاملات روزانه، حساب های پرداختنی، حقوق و دستمزد و مالیات تا مدیریت گزارشگری مالی می‌شود. تعداد کمی از شرکت‌ها‌ خدمات اضافی مانند تاسیس شرکت در خارج از کشور، مالیات و مشاوره حقوقی را نیز ارائه می‌دهند. ارتباط با شرکت رایان محاسبان برای آگاهی از خدمات بسیار حائز اهمیت است.

برون سپاری مالی

امروزه با توجه به اهمیت استفاده بهینه از فضا و همچنین تمرکز بر روی فعالیت‌های اصلی شرکت، شرکت‌ها به برون سپاری مالی روی آورده‌اند. بی‌شک انتخاب صحیح موسسه حرفه‌ای که خدمات مالی انجام می‌دهد یکی از دغدغه‌های شرکت‌های نوپا و حتی شرکت‌های با سابقه است. برون سپاری مالی یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت و بزرگ‌تر شدن کسب و کار شماست.

برون سپاری مالی و حسابداری به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا وظایف مالی خود را به سازمان‌های شخص ثالث منتقل کنند تا بیشتر بر جنبه‌های اصلی کسب و کار تمرکز کنند. برون سپاری مسئولیت‌های مالی نیز روشی موثر برای کاهش هزینه‌های سربار است که شرکت را از رویارویی با فرآیندهایی مانند استخدام، استخدام، حضور در هیئت مدیره و آموزش ارائه دهندگان خدمات آزاد می‌کند.

فرایند برون سپاری مالی در شرکت‌ ها

در محیط تجاری بسیار مختل و غیرقابل پیش‌بینی امروزی، اداره یک شرکت، خواه یک استارتاپ یا یک سازمان چند ملیتی باشد، با مجموعه‌ای از چالش‌ها و پاداش‌ها همراه خواهد بود. جای تعجب نیست که امور مالی نقش قابل توجهی در تمام عملیات تجاری ایفا می‌کند. از حساب‌های پرداختنی و دریافتنی ماهانه گرفته تا حقوق و دستمزد و هر چیز دیگری در این بین، یک عملیات حسابداری بهینه در هر کسب و کاری مورد نیاز است. به همین دلیل است که انرژی، سرمایه و منابع، صرف آموزش کارکنان، سرمایه گذاری بر روی ابزارهای مناسب و به کارگیری متخصصان حسابداری واجد شرایط برای مدیریت موثر این وظایف می‌شود.

در اینجا به منظور آشنایی بیشتر با برون سپاری خدمات مالی لازم است ادامه مطلب را دنبال کنید و هم چنین می‌توانید از خدمات شرکت مالی رایان محاسبان در این حوزه بهره‌مند شویم.

دلایل برون سپاری مالی

خدمات مالی چیست

همان طور که در مطالب بالا به آن اشاره شد، امروزه بسیاری از شرکت‌های با سابقه و حتی استارت‌ آپ‌ها و شرکت‌های نوپا به دلایل مختلفی، بخشی از خدمات خویش را به شرکت‌های این حوزه واگذار می‌کنند. در این بخش از مقاله با برخی از مهم‌ترین دلایلی که عامل رشد چنین شرکت‌هایی بوده اشاره می‌کنیم:

  • دقت در انجام امور مالی

با توجه به این که بی‌دقتی در تنظیم اظهارنامه‌های مالیاتی موجب اختلاف حساب و حساسیت نهادهای نظارتی می‌گردد و جریمه سنگینی را در پی دارد، بسیاری از شرکت‌ها که دارای فضای محدودی هستند و قادر به استخدام حسابدار نمی‌باشند، در این زمینه دچار مشکل اساسی می‌گردند. لذا، با توجه به این که دقت در انجام امور مالی یک شرکت، بقای آن کسب و کار را تضمین می‌کند، شرکت‌هایی همانند رایان محاسبان که به ارائه خدمات این حوزه می‌پردازند به کمک چنین شرکت‌هایی آمده‌اند.

  • کاهش هزینه‌ها

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های برون سپاری مالی، جذب دوره‌ای نیرو و عدم استخدام نیروی ماهر و در نتیجه کاهش هزینه‌های شرکت است؛ چراکه شما می‌توانید با برون سپاری مالی، از هزینه‌های اضافی شرکت همچون هزینه بالای استخدام یک حسابدار متخصص، هزینه‌های بیمه، سنوات، پاداش و غیره بکاهید.

  • برطرف شدن مشکل تامین نیروی انسانی

همان طور که در مطالب بالا نیز به آن اشاره شد، دقت در انجام امور مالی با توجه به پیامدهایی که دارد بسیار حائز اهمیت است. لذا، چنین حساسیتی در انجام امور مالی، حساسیت بالا در استخدام نیروی متخصص را نیز می‌طلبد. امروزه بسیاری از شرکت‌ها در تامین نیروی انسانی ماهر و متخصص خویش، دچار چالش‌های جدی هستند و حتی گاها به دلیل عدم تخصص کارمندان خویش ضررهای غیرقابل جبرانی را متحمل می‌شوند. در نتیجه شرکت‌هایی که با برون سپاری، خدمات خویش را به شرکت‌های حوزه مربوطه واگذار می‌کنند، با توجه به تجربه و مهارت بسیار بالای کارشناسان این شرکت‌ها هرگز متحمل ضرر نمی‌شوند.

  • استفاده از سیستم‌های به‌روز دنیا

با توجه به افزایش مراودات مالی، امروزه حتی شرکت‌های کوچک نیز دارای اطلاعات مالی بسیار بالایی هستند که براساس چنین اطلاعاتی بایستی اسناد مالی، مالیاتی و حسابداری آن‌ها تنظیم گردد. نتیجتا این امر بدیهی است که استفاده از روش‌های سنتی حسابداری منسوخ شده و شرکت‌های حسابداری امروزه با بهره گیری از به روزترین نرم‌افزارهای حسابداری تمامی امور مالی شرکت‌ها را با دقت بسیار بالایی بررسی می‌کنند. بنابراین، هنگامی که شما امور مالی شرکت خویش را به چنین شرکت‌های واگذار می‌کنید، درواقع از سیستم‌های جدید و پیشرفته حسابداری در امور مالی شرکت خود استفاده می‌کنید.

نکات مهم در رابطه با برون سپاری مالی

روند رو به رشدی در بین شرکت‌ های این حوزه کاری برای برون سپاری مالی وجود دارد. در یک نظرسنجی اخیر از شرکت‌ها در یک بخش عمده خرید، 62 درصد از آن شرکت‌های مورد بررسی، برون‌سپاری یا هم‌سپاری را به عنوان اولویت ذکر کردند. برون سپاری فرآیندهای کاربردی و کسب و کار (BPO) مدت‌هاست که راهی برای دستیابی به افزایش کارایی، مقیاس پذیری و کاهش هزینه بوده است. وقتی شرکت‌ها دفتر میانی و پشتی خود را برون‌سپاری می‌کنند، کمتر به کارکنان داخلی، تخصص فنی و اغلب تخصص حوزه وابسته هستند. اگر ارائه‌دهنده خدمات برون سپاری جهانی باشد، ممکن است مهارت‌های حسابداری چند زبانه و چند پایه‌ای داشته باشد که از طریق منابع داخلی در دسترس نیست. این مهارت‌ها و تخصص‌های افزوده می‌تواند سرعت و چابکی بیشتری را برای شرکت‌ های مختلف مالی برای پذیرش محصولات جدید، ورود به بازارهای جدید و پیروی از الزامات قانونی در حال تغییر فراهم کند.

علاوه بر این، برون سپاری مالی می‌تواند مزایای مالیاتی قابل توجهی را به همراه داشته باشد، زیرا هزینه‌های مرتبط با این فرآیندها از CAPEX به OPEX منتقل می‌شود. مهمتر از همه، برون سپاری توابع میانی و پشتی به شرکت‌های مالی این امکان را می‌دهد که بر روی فعالیت‌های مشتری متمرکز شوند. توانایی ارائه محصولات و خدمات نوآورانه‌تر و شخصی‌شده‌تر، یک تمایز کلیدی در محیطی بسیار رقابتی با حاشیه‌های کم‌تر خواهد بود.

آشنایی با شرکت رایان محاسبان در برون سپاری حسابداری

چرا رایان محاسبان

همان ‌طور که در بالا به آن اشاره شد، متخصصان شرکت‌های برون سپاری حسابداری دارای سابقه و تجربه کافی در ارتباط با امور حسابداری شرکت‌ها و صنایع مشابه شرکت شما هستند و این امر به شما در یافتن دانش و چشم‌اندازهای مالی که موجب موفقیت و رشد سرمایه شما می‌شود یاری می‌رساند. شرکت رایان محاسبان از سال 1379 به شرکت‌ها به منظور انجام خدمات و کارها کمک می‌کند. با توجه به وضعیت کنونی بازار ایران تمامی کسب و کارها برای مدیریت خطرات احتمالی به حسابداری نیاز دارند. از شرکت رایان محاسبان می‌توانیم به مواردی چند اشاره کنیم:

تهیه گزارشات سود و زیان، تهیه بودجه فروش، دارایی و نقدینگی، تهیه گزارشات قیمت تمام شده کالاها و خدمات، تهیه اسناد حسابداری، تدوین آیین نامه‌های تخصصی و دقیق اجرایی و انجام کلیه موضوعات مرتبط با حسابداری، مالیاتی، مالی، حسابرسی، مشاور مالیاتی و غیره.

در برخی موارد، برون سپاری را پیمانکاری فرعی می‌نامند. حسابداری برون سپاری شده در معنای گسترده‌تر، گاهی اوقات برون سپاری فرآیند کسب و کار  (BPO) نامیده می‌شود، به این معنی که یک شرکت خارجی بخشی یا تمام عملکرد تجاری را ارائه می‌دهد. رایان محاسبان نقش موثری در بهبود پیشرفت خدمات مرتبط به این حوزه در شرکت شما دارد.

Rate this page
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه