خدمات حسابداری

رایان محاسبان

خدمات حسابداری علم تجمیع، طبقه بندی، تلخیص و گزارش گیری از اسناد حسابداری است و رایان محاسبان با بیش از دو دهه فعالیت در این حوزه، جزء مجموعه‌های رده یک ارائه این خدمات میباشد، که در 3 حوزه حسابداری مالیاتی، مالی و کنترلی خدمات ارائه مینماید.

خدمات حسابداری

خدمات حسابداری به مجموعه تمامی فعالیت ها اعم از تجزیه و تحلیل معاملات و رویدادهای حسابداری، تهیه و تنظیم اسناد حسابداری ، بررسی اسناد حسابداری، تحلیل و بررسی گزارشات مربوطه که توسط پرسنل حسابداری انجام می گردد، گفته می شود. که تحلیل و ثبت درست همه این اسناد پایه موضوعات مالیاتی میباشد.

ما در رایان محاسبان به سه گروه مشاغل، شرکت ها و اشخاص خدمات ارائه مینمائیم.

برای دریافت چنین خدماتی کافی است با یکی از شماره های دفاتر ما در تهران یا کرج تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره یک قرارداد با موسسه ما منعقد نمائید.

کلیه خدمات ارائه شده از سوی مجموعه ما به صورت تیمی است و کلیه کارها توسط کارشناس مربوطه با نظارت سرپرست حسابداری و مدیر مالی انجام میشود.

هزینه‌ها با توجه به حجم کارهای حسابداری در شرکت یا سازمان مورد نظر تعیین می‌شود. هرچه خدمات حسابداری برای کسب و کار مربوطه بیشتر بوده و نیاز به استفاده از امکانات و پرسنل بیشتری باشد، این هزینه نیز افزایش پیدا می‌کند.

با توجه به نیاز کسب و کارها برای آن‌ها حسابدار مستقر در نظر میگیریم و  با توجه به حجم کاری مجموعه شما و تعداد پرسنل تمام وقت و پاره وقت مورد نیاز که در جلسات اولیه قرارداد برآورد می‌شود، هزینه ماهیانه برای شما محاسبه خواهد شد.

تهیه و تنظیم صورت‌های مالی،‌ جزء گسترده‌ترین و پر هزینه ترین های این حوزه است، که تعرفه‌ آن بیشتر از موارد دیگر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر فرم را تکمیل نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

انواع خدمات حسابداری تخصصی ما

ما با 22 سال سابقه کاری، انجام کلیه امور حسابداری شاخص‌های برجسته استانداردهای بین المللی، گزارش گیری و استاندارهای حاکم بر کشور که استانداردهای حسابداری می باشد را جزو خدمات حسابداری ارائه شده در مشاغل و شرکت‌ها، اجرایی و پیاده سازی مینمائیم. که این موضوع مستلزم تصمیم قاطع مشاغل و شرکتها و استفاده از تجربیات مدیران این مجموعه بوده است.

این شرکت حسابداری آمادگی انجام خدمات حسابداری کسب و کار شما را صفر تا صد با ضمانت دارد. رایان محاسبان از قدیمی ترین و با تجربه ترین شرکت ها میباشد، که در تهران ، کرج و حومه تهران ارائه خدمات مینماید.

ما همواره سعی نموده ایم که به بهترین نحو ممکن در این سال ها خدمات مربوط به حوزه حسابداری کسب و کارهای مختلف را انجام دهیم و خدا را شاکریم که رضایت مشتریان در طی این سال ها را کسب کرده ایم و تاکنون نارضایتی از انجام خدمات نداشته و همیشه سعی در دریافت نقطه نظرات مشتریان جهت بهبود خدمات قدم برداشته ایم.

چرا که شعار اصلی ما کیفیت ارائه خدمات و انجام امور به بهترین شکل جهت کسب هر چه بیشتر رضایت کارفرماست.

خدمات مشاوره حسابداری

این نوع خدمات حسابداری مناسب کلیه کسب و کارهایی است که برای انجام امور حسابداری خود نیازمند طراحی ، اجرا و پیاده سازی سیستم های حسابداری شامل نرم افزارها، فرم های مورد استفاده و اجرای ضوابط و الگوها و آئین نامه ها و رویه های مورد عمل مدیریت اقتباس از قوانین مهندسی شرکتی خواهند بود. که شرکت رایان محاسبان این خدمات مشاوره حسابداری را ارائه می نماید. که بر خلاف اسم آن بلکه کاملا اجرایی خواهد بود.

  • مشاوره در امور حسابداری و تنظیم اظهارنامه ها
  • مصاحبه و استخدام نیروی جدید در حسابداری
  • مشاوره در خصوص تنظیم قرارداد کاری
  • ارائه پیشنهادات در اصلاح امور حسابداری

خدمات اجرایی حسابداری

یکی از خدماتی که در پیشرد موثر امور شرکت اهمیت دارد، امور اجرایی و مستمر مربوط به کسب‌وکار است. غالبا کسب‌وکارها امور اجرایی حسابداری خود را به شکل برون سپاری پیش برده و در این زمینه از شرکت‌هایی همچون رایان محاسبان کمک می‌گیرند. این شرکت‌ها در راستای انجام هرچه بهتر امور اجرایی مشتریان خود، حسابدار به محل موردنظر اعزام می‌کنند تا زیر نظر وی کارها به درستی انجام شود.

نمونه‌های خدمات اجرایی حسابداری عبارت‌اند از:

  • انجام برنامه‌ریزی برای پرداخت‌های داخلی، بین‌المللی
  • خدمات مربوط به واریزی کارکنان و تنظیم لیست بیمه
  • تنظیم صورتحساب‌ها در همکاری با دیگر شرکت‌ها
  • تنظیم گزارشات دادرسی مرتبط با حسابداری مالیاتی و ارزش افزوده

خدمات اجرایی حسابداری

یکی از خدماتی که در پیشرد موثر امور شرکت اهمیت دارد، امور اجرایی و مستمر مربوط به کسب‌وکار است. غالبا کسب‌وکارها امور اجرایی حسابداری خود را به شکل برون سپاری پیش برده و در این زمینه از شرکت‌هایی همچون رایان محاسبان کمک می‌گیرند. این شرکت‌ها در راستای انجام هرچه بهتر امور اجرایی مشتریان خود، حسابدار به محل موردنظر اعزام می‌کنند تا زیر نظر وی کارها به درستی انجام شود.

نمونه‌های خدمات اجرایی حسابداری عبارت‌اند از:

  • انجام برنامه‌ریزی برای پرداخت‌های داخلی، بین‌المللی
  • خدمات مربوط به واریزی کارکنان و تنظیم لیست بیمه
  • تنظیم صورتحساب‌ها در همکاری با دیگر شرکت‌ها
  • تنظیم گزارشات دادرسی مرتبط با حسابداری مالیاتی و ارزش افزوده

 

خدمات صفر تا صد حسابداری

رایان محاسبان به هرکدام از کسب‌وکارها متناسب با نیازشان خدماتی را ارائه می‌دهد؛ اما در شرایطی نیاز است تا شرکت خدمات حسابداری از جزئی‌ترین خدمات تا کلی‌ترین آن‌ها را پوشش داده و صفر تا صد خدمات را برای مشتری خود در نظر بگیرد. چنانچه مجموعه‌ای به این شیوه ارائه خدمات کند، به اصطلاح مشتری را از خدمات صفر تا صد بهره‌مند کرده و انجام امور حسابداری شامل تمامی امور حسابداری، مالیاتی، حسابرسی، مالی، امور کارکنان و بخش اداری را پوشش می‌دهد و بسیاری از کارفرمایان سالهاست این شرکت را در این خصوص انتخاب کرده اند و همین خود تائیدی بر رضایت آنها و خدمات مطلوب ما است.

  • مدیریت صفر تا صد امور حسابداری
  • تجزیه تحلیل و بررسی سود و زیان
  • تهیه صورتحساب‌ها و حسابداری کل امورات شرکت
  • و …

خدمات حسابداری رایان محاسبان چه کمکی به شما می‌کند

بهینه سازی و ساماندهی فعالیت های بخش حسابداری یکی از مهمترین خدمات رایان محاسبان می باشد. همچنین صاحبان کسب و کار پس از ساماندهی می‌توانند از وضعیت کلی سیستم حسابداری شرکت خود اطلاعات مورد نظر را مشاهده و بررسی کنند.

ما با داشتن حسابداران خبره ، با تجربه و با انگیزه همواره سعی مینمائیم به بهترین شکل سیستم حسابداری شما را تحلیل و بررسی نمائیم و نقاط ضعف و قوت را بدست آورده و پس از بررسی توسط مدیران و سرپرست های حسابداری یک راهکار جامع و کارآمد جهت ثبت و کنترل اسناد ارائه دهیم و مدام در بررسی های ادواری این موضوع را بهبود خواهیم داد تا رضایت کارفرما حفظ شده و همکاری دراز مدت وجود داشته باشد.

زمانی که تیم حسابداری رایان محاسبان انجام امور حسابداری از جمله تهیه و تنظیم صورت های مالی مثل سود و زیان، ترازنامه ، گزارش های عملکرد ، صورت جریان وجوه نقد و … شما را به عهده می‌گیرد، می‌توانید با استناد به این موارد تصمیم گیری های مهم برای کسب و کار خود اتخاذ کنید و همچنین صورت های طلب و بدهی ، موجودی های نقدی و انبار مرتبط با خود را تحلیل و بررسی کرده و تصمیمات جدیدی را جهت بهبود فرایند بگیرید.

مدیریت امور حسابداری اگر درست انجام شود ، شفافیت همیشه در آن کسب و کار وجود خواهد داشت.

انجام امور حسابداری
خدمات حسابداری جهت 3 گروه

چه کسانی به خدمات حسابداری نیاز دارند؟

انجام کارهای حسابداری بخش مهمی از هر کسب و کار است و باید با بالاترین کیفیت و به دقیق ترین حالت انجام شود و این امر موجب بهره وری در کسب و کارها می‌شود و افراد میتوانند مدیریت سایر امور را بهتر انجام دهند.

صاحبان شرکت ها، مشاغل و حتی اشخاص برای اتخاذ تصمیمات هوشمندانه و برنامه ریزی اصولی، به دقیق ‌ترین اطلاعات و داده های حسابداری و مالی نیاز دارند. این اطلاعات توسط حسابداران رایان محاسبان تهیه و تنظیم می‌شوند تا مدیران و صاحبین مشاغل قادر باشند تصمیمات هوشمندانه ایی را بر اساس آنها اتخاذ کنند و بخش حسابداری را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند.

خدمات امور حسابداری به کسب ‌و کارها این امکان را می‌دهد که از تحلیل دقیق داده‌های حسابداری برای تصمیم گیری های مهم استفاده کنند و خطاها و اشتباهات مربوط به این بخش را کاهش دهند.

چرا باید به رایان محاسبان اعتماد کنیم ؟

بدون شک موسسات بسیار زیادی در حوزه خدمات حسابداری فعالیت دارند. اما در بین تمامی آنها رایان محاسبان توانسته عملکرد بسیار مناسبی از خود بر جای بگذارد و با شرکتهای کوچک و بزگ زیادی زمینه کاری مختلف همکاری داشته باشد. یکی از دلایل اصلی که مجموعه های بسیار تا به امروز با رایان محسبان همکاری کرده‌اند، اعتبار و آوازه 22 ساله این مجموعه و وجود کادر حرفه ای است. در ادامه به دلایل بیشتری اشاره خواهیم کرد.

سابقه طولانی و تجربه بالا در حوزه حسابداری

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ های شرکت رایان محاسبان تجربه بالا در بازار کار است که باعث شده افراد در حوزه فعالیت خود حرفه‌ای شوند. این شرکت با قدمت تاسیس بالای 22 سال، از همان ابتدا به دنبال افزایش مهارت خود در حوزه حسابداری بوده است. اگر شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف به دنبال یک شرکت حسابداری ارائه خدمات هستند که معتبر و قدیمی است، رایان محاسبان بهترین گزینه خواهد بود.

انجام به موقع پروژه‌ ها و خدمات مطابق قرارداد

انجام دادن به موقع خدمات برای تمام کسب و کارها ارزش زیادی دارد و با هر تاخیر در انجام امور حسابداری در کسب و کارها، ممکن است در فعالیت آن‌ها وقفه ایجاد شود و باعث ضررهایی گردد. با سپردن امور حسابداری به رایان محاسبان از انجام شدن به‌موقع آن می‌توانید اطمینان حاصل کنید. چرا که تیم رایان محاسبان پروژه های خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به مشتریان خود تحویل می‎دهد.

قیمت منصفانه با در نظر گرفتن قدرت مالی کسب و کارها

شرکت رایان محاسبان تعرفه‌ های بسیار منصفانه‌ای برای خدمات خود انتخاب می‌کند. با توجه به اینکه کسب و کارها در ایران مشکلات بسیاری دارند و می‌توان گفت که تمام این کسب و کارها با مشکلات مالی رو به‌ رو هستند، در نتیجه به دنبال شرکت خدماتی حسابداری با مناسب‌ ترین قیمت هستند. به همین دلیل شرکت رایان محاسبان با تعرفه‌ ای ارزان و بسیار مناسب، می‌تواند گزینه جذابی برای کسب و کارها باشد که می‌توانند از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

ارائه خدمات به انواع کسب و کارهای بزرگ و کوچک

شرکت رایان محاسبان از بدو تاسیس خود، صدها کسب و کار در زمینه ‌های مختلف را حمایت کرده است و انواع شرکت‌ها و سازمان‌ها از خدمات رایان محاسبان استفاده کرده‌اند. بنابراین مهم نیست در چه زمنیه‌ای فعالیت می‌کنید و شرکت رایان محاسبان تمام خدمات حسابداری کسب و کار شما را انجام می‎دهد.

چرا باید از خدمات حسابداری استفاده کنیم؟

پرداخت به موقع

از چالش هایی که اکثر کارمندان با مدیران کسب و کار خود دارند این است که، حقوق آنها به موقع پرداخت نخواهد شد. با وجود حسابدار تمامی شرایط اقتصادی و ناهماهنگی ها به طور کامل کنترل می شود. در نتیجه هیچ مشکلی برای پرداخت حقوق کارمندان بشه وجود نخواهد آمد.

جلوگیری از ایجاد ناهماهنگی مالی

یکی از وظایف اصلی هر حسابداری این است که، تمامی ورودی ها و خروجی های مالی را ثبت و بررسی کند. بنابراین زمانی که تمامی مسائل حسابداری مجموعه کاری شما بررسی شود در نتیجه هیچ ناهماهنگی مالی هم اتفاق نخواهد افتاد.

جلوگیری از اختلاس

متاسفانه بسیاری از کسب و کارها با این مشکل روبرو خواهند شد! اما یک حسابدار متخصص می‌تواند از این مشکل جلوگیری کند. بدون شک حسابداری که توسط موسسات استخدام حسابدار به شما معرفی خواهند شد بسیار قابل اعتمادتر از از حسابدارانی هستند که هیچ شخص و یا موسسه ای آنها را ضمانت نخواهد کرد.

مدیریت شرایط اقتصادی

بدون شک هر مجموعه ای با بحران اقتصادی روبرو خواهد شد. اما اگر شما بتوانید از یک فرد متخصص برای کنترل شرایط اقتصادی مجموعه خود کمک بگیرید امکان روبرو شدن با بحران بسیار کم خواهد شد. زیرا یکی از وظایف هر حسابداری این است که، وضعیت دقیق و شرایط مالی کسب و کار را به مدیریت اطلاع دهد و بتواند برنامه ریزی درستی برای شرایط و امور حسابداری داشته باشد.

روش های ارائه خدمات حسابداری ما؟

شما در با همکاری با ما و انعقاد یک قرارداد ، با یک شرکت روبه‌رو خواهید بود که دارای سابقه 22 سال سابقه در حوزه حسابداری بوده و تاکنون به بسیاری از واحدهای دولتی و خصوصی خدمات درخشان ارائه نموده است. ما در رایان محاسبان به دو صورت خدمات حسابداری ارائه می نمائیم:

اعزام حسابدار به صورت حضوری

در این شیوه انجام امور حسابداری،مجموعه رایان محاسبان متناسب با قرارداد منعقده میان طرفین، یک حسابدار را به صورت پاره وقت یا تمام وقت به محل کسب‌وکار شما اعزام می‌کند. جالب است بدانید که کلیه فعالیت‌های این حسابدار تحت نظارت کامل مجموعه رایان محاسبان قرار داشته و به همین علت احتمال بروز هرگونه اشتباه محاسباتی و تحلیل اشتباه از سوی این فرد به صفر می‌رسد. در این شیوه شما صرفا با یک حسابدار روبه‌رو نیستید، بلکه با یک موسسه حسابداری معتبر مواجه خواهید بود که در صورت بروز هرگونه مشکل در برابر شما مسئول خواهد بود.

اعزام حسابدار در دو حالت پاره وقت و تمام وقت امکان‌پذیر است. درصورتی که تمایل ندارید نیروی حسابداری به صورت تمام وقت در مجموعه شما حضور داشته باشد، می‌توانید مدت زمان فعالیت و همچنین چگونگی فعالیت وی را در قرارداد تعیین نمایید. عموما اعزام حسابدار به صورت پاره وقت برای کسب‌وکارهای نوپا مفید بوده و اگر مالک یک کسب‌وکار بزرگ هستید به شما توصیه می‌کنیم که از خدمات اعزام حسابدار به صورت تمام وقت استفاده نمایید تا امکانات بیشتری نیز از سوی موسسه اعزام کننده این حسابدار دریافت کنید.انجام امور حسابداری توسط حسابداران خبره رایان محاسبان یک تضمین بزرگ در صحت صورت های مالی شما است.

برون سپاری خدمات حسابداری

برخی از فعالیت‌های مرتبط با انجام امور حسابداری چندان به حضور فرد حسابدار در مجموعه مورد نظر وابسته نبوده و می‌توان به صورت برون سپاری حسابداری نیز این خدمات را ارائه کرد. از جمله خدماتی که می‌توان به صورت دورکاری ارائه نمود می‌توان به مواردی همچون ارائه انواع مشاوره‌های مالی، مالیاتی و حسابرسی اشاره کرد. اگر موقعیت مکانی شرکت و کسب‌  وکار شما فاصله زیادی با سعادت آباد تهران و گوهردشت کرج دارد، استفاده از انجام امور حسابداری به صورت برون سپاری می‌ تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد و از این طریق در هزینه‌ های دریافت خدمات نیز صرفه‌ جویی می‌شود.

جداول مهم امور حسابداری

تعریف درآمدها در صنایع مختلف و شرکتها

تولیدیدرامد فروش کالا
خدماتیدرآمد خدمات
سرمایه گذاریدرآمد سود سهام 
کشاورزیدرآمد ارزش منصفانه موجودی ها و فروش کالا
مهندسی و پیمانکاریدرآمد خدمات صورت وضعیت های تایید شده و فروش کالا
بازرگانیفروش کالا
دلالیدرامد کمیسیون
فعالیت های لیزینگسودهای تحقق یافته فروش ( درآمدهای عملیاتی)
ساخت و ساز ( ساختمانی )فروش املاک تحویلی
صندوق های بیمهدرآمد بیمه های سررسید شده
صرافی ها و سکه فروشاندرآمد تسعیر نرخ ارز و فروش کالا

جدول زمان انجام امور حسابداری

گزارشات بودجهیک ماه قبل از سال آینده
ارسال گزارشات بیمه کارکنان30 روز بعد از هر ماه
گزارشات تولید و سرمایه گذاری5 روز بعد از هر ماه
گزارشات صورتهای مالی10 روز قبل از برگزاری مجامع
گزارش هیات مدیره10 روز قبل از برگزاری مجامع
صورتهای مالی 3 ، 6 و 9 ماهه30 روز از پایان مقطع 3 ماهه
ارسال صورتهای مالی 6 ماهه حسابرسی شده60 روز بعد از پایان دوره 6 ماهه و گزارشات تلفیقی 75 روز بعد ا
ارسال صورتهای مالی سالانه4 ماه بعد از سال مالی
ثبت صورتجلسات مجامع عمومی10 روز بعد از مجمع
تاریخ تقسیم سود سهامداران10 روز قبل از برگزاری مجمع
زمان پرداخت سود به سهامداران8 ماه بعد از مجمع عمومی
گزارشات خرید و فروش و جاری5 روز بعد از هر ماه

ارائه خدمات حسابداری در مناطق شمال ، غرب ، شرق و جنوب تهران و کرج و شهر های اطراف 

خدمات حسابداری در سعادت آباد و شهرک غرب

دفتر اصلی رایان محاسبان در منطقه سعادت آباد بوده و شرکت ها و مجموعه های زیادی در منطقه سعادت آباد و شهرک غرب به ما اعتماد کرده و سالهاست از خدمات این شرکت استفاده میکنند.

خدمات حسابداری در شهرک صنعتی خاوران و عباس آباد

بسیاری از شرکت های صنعتی و تولیدی و کارخانجات در شهرک صنعتی عباس آباد ، شهرک صنعتی خاوران ، شهرک صنعتی شنزار و منطقه شریف آباد پاکدشت از مشتریان قدیمی ما هستند که کلیه امور حسابداری آنها توسط تیم رایان محاسبان انجام میگردد.

خدمات حسابداری در شهرک صنعتی شمس آباد

شهرک صنعتی شمس آباد که در کیلومتر 40 اتوبان قم قرار دارد و این شرکت با واحد های مختلف در این شهرک صنعتی مثل صنایع شیمیایی، فلزی، پلاستیکی، پوشاک، و …همکاری مینماید.

خدمات حسابداری موضوعی است با اهمیت جهت مدیران، سهامداران، کارکنان، مراکز دولتی، مراکز بیمه، ادارات مالیاتی، بانک ها، تصمیم گیری های جامع مدیران در خصوص ادامه و توسعه فعالیت، کاهش فعالیت های زیان ده، توسعه فعالیت های سود ده، مشارکت در پرتفوی های سرمایه گذاری و نهایتا خط مشی و اهداف یک مجموعه یا شخص حقیقی خواهد بود. که بستر سازی های آن به وضوح در دوران اخیر محرز و مجزا بودن مجموعه های موفق از ناکارآمد یا زیان ده در چشم انداز افراد سرآمد دوران اخیر نمایانگر بوده است.

4.9/5 - (8 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه